Followers

Tuesday, June 23, 2009

belajar jahit tudung



zuwaidah ...bersama cikgu zairafim ..sedang membelek pola


zu ... menggunting kain


zu.. menjahit cantum cap/awning tudung



tudung yang di jahit ..merah/pink memang warna pojaan hati ku :)

kain ni diberi oleh zu sebab pegi tak bawa kain

nak bayar .... tp zu kata tkpyah ...mekasih yerk ..daun keladik :)


cikgu menunjukkan kemasan jahitan


cikgu sedang memantau jahitan sambung cap



yer yer arr ... jer ...



sesi belajar jahit tudung di rumah zairafim di Gombak

zuwaidah sms bgtau dia nak pegi belajar jahit tudung

sms zu: "kak ida jom kita pegi belajar ngan zairafim ahad ni"

jwb: "jom..harap harap takde aktiviti lain haritu"

tiba tiba jumaat - sms zu :"esok saya pergi belajar kat gombak"

jwb: "esok sabtu ? pkul berapa?"

sms zu: "9.30am"


terus jer jadi ke rumah zai .... kalau rancang bagai asik tak jadi ...


puashati sekarang dah reti (belum pandai lagi...) jahit tudung ariani/ekin












4 comments:

Sharifah Harazmariana Syed Hardan said...

saya minat nk blaja jahit tudung nih..camner nk daftar....harazmariana@putra.upm.edu.my

koleksi-hawa :) said...

salam, sy berminat ingin belajar menjahit tudung.bole email sy fareedaz1409@gmail.com

lynn saleh said...

saya pun minat. boleh bagi detail? email saya alynn1178@yahoo.com

lynn saleh said...

saya pun minat. boleh bagi detail? email saya alynn1178@yahoo.com