Followers

Wednesday, March 04, 2009

PC rosak

PC ni dah nak expired kot ... asik 'hang' jer
dah hampir 2 bulan Firdaus buka dan betulkan apa yg patut. sesekali 'on' dia OK.. pastu dia 'hang' tkbleh buat apa apa ...nak 'shutdown' pun tkbleh ...jadi tiap kali problem... akan di 'off' kan dgn cara paksa ...makin bertambah laa kot rosak software nyer

sayangnyer ada banyak (beribu....) koleksi gambar gambar dari webcam yg di simpan dlm tuu ...sayang ...
Dah smpat jugak transfer masuk laptop Farid beberapa folder (gambar raya 2006, 2007, 2008) dan gambar kenduri fairuz kat PJ & Kuantan)
gambar lain masih blum sempat diselamatkan
harap harap masih boleh

dah lama tak cuba 'on' .. sejak kawan fahim duk main RYL dan 'hang' lagi...

Firdaus & Farid dah malas nak tolong tengokkan ... diorng rekomen beli baru jer .... erk...erkk... (nak kena pegi cop duit dulu... tapi dimana ... musykil ..)