Followers

Thursday, March 05, 2009

10 tentang zuwaidah -TAG

lama buat tag ini
yerlaa selalu online pun tapi tak duk diam depan laptop ... asik terabai jer apa yang dah tertulis separuh jalan

hehe..baru nak display ... sbb tu backdated

zuwaidah ni sorang mama yang vouge gitu ... kami dah 2 x bertemu pertama kali kat tesco masa dia pesan perencah. Pastu jumpa masa geder dealova kat kondo intan ampang
memula jumpa zu ... dia bawa anak kecik kat kete sorong ..ingatkan pasangan yg baru berkawin.. rupa rupanya dia dah ada anak dara belasan tahun ... zu memang vouge gitu ..
zu ni.. peramah tenet orang nyer ... dan ada aura kot, memana dia dia masuk forum, ramai yang suka kat dia ..ala ala ramai peminat gitu :)
lama jugak laa zu bermesra nak cuba bidang niaga online tapi tak berani
sekarang ..haa.. banyak tempahan tudung ekin yang dibuat ..selamat berjaya zu ..
nanti pasni bolehlaa kembangkan lagi bakat ...
zu kalau rajin ..mesti boleh amik tempahan buat cupcakes plak .. amacam? bila nak mula?
zu dulu penah keje kat hotel ..belajat kat uitm ..
yg lelain bleh baca kat blog zu ...dikenali jugak dengan nick maksu

Rasanya DAH 10 ... OK LAH TUH EKKK ... :) :)

PEMBETULAN: .. anak sulung dia lelaki ..hehee tersilap
Zuwaidah bgtau: saya ada anak teruna, bukan anak dara remaja...anak dara baru 2 tahun hehehehhehehehe

*****************%%%%%%%%%***************
10 tentang diriku

SETUJU yang zu tulis...


Tag untuk Kak Ida @ MRSM

Seorang isteri dan ibu kepada 5 orang anak2.

Pernah bekerja di syarikat gergasi telekomunikasi,

sekarang menjadi suri rumahtangga sepenuh masa

Bakal berusia 51 tahun bulan Mac ini. <-- jangan lupa adiah ekk

Aktif berniaga secara online <--sambil jer tak aktif sgt

aktif menjadi ahli dlm forum KELAB MIDI, DEALOVA dan KELAB JOHOR <-- betul3

Minat dlm kraftangan, RE, menjahit etc dan juga memasak

Pertama kali jumpa nampak pendiam, tapi rupanya peramah juga <-- hehehe

Semua kawan2 menyenangi dan hormat Kak Ida

Anak kelahiran Johor dan menetap di Kuala Lumpur

Boleh memandu sendiri