Followers

Friday, May 15, 2009

anugerah dari Fizan ..anugerah dari Intan..




Terima kasih Fizan sayang ....
sangat sangat menghargai ... merupakan anugerah pertama pada blog ini ...


(oitt.... canggih script blog fizan ..takbleh copypaste image ... kena copy dr blog lain..hehe)


Anugerah kedua ..yg ni dari Intan ... diambil dengan rasa bangga ..takmalu pun .. sebab intan 'open' kat sesaper nak amik ...
Syarat2 menerima award ini:
1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
dlm IC betul..ada perkataan 'binti' :)

2. Copy badge sebagai award anda
spt di atas ..
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
ibu -bleh melahirkan
bleh menyusukan
pompuan - dikaitkan dgn kecantikan dan lebih kasih sayang
pompuan - prihatin ngan semua termasuk sekecil2 perkara
bleh ada potongan 34 24 36 (bukan ukuran sebenar)
bleh bebila nangis ikut suka klau nak lepas perasan
tanggungjawab tak besar ...walaupun banyak ... :)

dan sebenarnya ...


Oh bulan .....

mlm ni baru sempat masuk blog ....

dan sebenarnya ..... lagu yuna ni sedap kann....

dan sebenarnya .... aku bukan sombong yer ... sebab lama dah fizan bagi anugerah ...tapi tak diambil dengan segera .... hmmmm .... harini ...rasa mcm sombonglaa plak sbb baru nak mengali blog fizan mencari balik ..

dan sebenarnya ..ramai jugak yg ajak tukar link ... aku gembira gitu ... kesian plak tetamu dtg berkunjung..tapi blog tak kemaskini ... sian mereka hampa ... Insy. yer ..nnti akak update links semua yg baik hati nak exchg link ..

dan sebenarnya ... yg menyebab kebzian adalah salah diri sendiri yg tak pandai nak senaraikan priorities ... kelemahan dah lama sedar ...tp masih lagi diulang ...uwaa..

dan sebenarnya ... terlalu banyak nak dikongsi cerita ... tp semua terkumpul dalam dada hingga sesak napas rasanya ...

lama tak memblog ni ada orang rindu tak? ... apaaaa???? ...ada kamu kesahh ??? ...tak kesahh?? ..adusss ...

Dan sebenarnya disebalik senyuman kamu itu ..ku mengharapkan kamu merindui aku ... :)
(gambar bunga teratai reben sekadar hiasan semata ...)