Followers

Friday, June 12, 2009

durian dah musim

bubur durian kegemaran seisi keluarga


geng fahim sedang menikmati bubur durian masak ptg tadi

ada yang suka ...ada yg tak suka rupanyer ..



citer pasal durian ..sekarang dah mula musim
~ lorr..masuk blog intan ..ramai rupanyer yg tak suka makan durian ...

~ kat belakang rumah kg ada 3 pokok durian ..buah dah besar besar dan banyak tapi balik baru ni takmo plak dia gugur ..tkde rezeki ..harap harap mggu depan gugurlaa .. sebab ada 1 pokok tu sedap buahnyer
sudahnyer balik haritu beli kat cina tepi jalan area Sagil ... murah rm20 dapat byk buah ...tp biasa biasa jer isinye .. kira ok lerr
kalau ikutkan ... kat serom ada kebun .. mungkin ada buah..tp kebun semak tkde sape pg tengok.
ikutkan lagi ... rumah arwah akak ipar kat melaka ada pokok durian (buah yg isi sedap)..tapi takde sape kot yg pegi tengok (yer ker G-Dah?) ... rumah kosong tkde org
kebun ada...pokok ada.... tp beli kat cina ...isk...isk...


p/s farhah...sebulan lagi insy. buah durian ada lagi .... jgn terliur :)